טיול אופנועים בצפון יוון

טיול אופנועים בצפון יוון

5 ימים, 4 לילות

חודשי הטיול: מאי- אוקטובר

טיול אופנועים בצפון יוון:

כשחושבים על יוון חושבים בדרך כלל על איים, אקרופוליס ומוסיקה. אבל יש גם יוון אחרת, מרתקת ומסעירה, אותנטית ופראית. יוון שסוחפת בריחות חדשים, במראות שאינם מוכרים, באוכל מקומי ונפלא, בחמימות ואהבה מיוחדת מצד תושביה המיוחדים – תושבי ההרים.

יוון של אגמי טורקיז כלואים בין רכסים ופסגות משוננות, יוון של כפרים ציוריים הממוקמים בתוך חורש עבות בקרבת מעיין או נחל. יוון של מנזרים מוקפים נופים עוצרי נשימה, הנגלים בפתאומיות לעין המתבונן, מלאים באווירת קודש ואפופים ריחות קטורת עזים.

יוון של טברנות עתיקות השוכנות על גדות נהרות אינסופיים, המתמחות בהכנת דגי פורל שזה עתה הוצאו מהמים. יוון של האביב, עטורה בשלל צבעים מרהיבים – מטורקיז שאין שני לו של האגמים, ועד לירוק מהפנט של היערות העבותים.

לנו האופנוענים יוון הינו מגרש משחקים בלתי נגמר עם כבישים מפותלים לרוב ונופים עוצרי נשימה!

גלריית תמונות
סרטון הטיול
תוכנית מסלול

יום ראשון:

הטיול שלנו באיזור הצפון מתחיל באתונה, שם ניקח את הכלים החדישים והמטופלים שלנו ונצא לדרך. נעבור דרך תעלת קורינתוס המפורסמת ונרכב צפונה דרך חצי האי פלופונס. נרכב בכבישים קטנים ומפותלים לצד כבישי ענק מהירים, נשלב רכיבה על קו החוף 5 מטרים מהים ובהמשך כניסה לאיזור הררי של הפלופונס, נחצה את גשר ריו המפורסם ונבלה בחופים המרהיבים של נפפקטוס, שם נלון בלילה הראשון.

יום שני:

את היום השני נתחיל ברכיבה לכיוון הצפון היפה והמיוער, נעבור דרך אגמי מים בצבע טורקיז מדהימים בין יערות סבוכים ונצפין לאזור קרדיצה קרמריו, נרכב בכבישים מפותלים ונשהה במלון בוטיק מן האגדות. בלילה נרקוד עד אור הבוקר בטברנה אותנטית.

    

יום שלישי:

את הבוקר של היום השלישי נקדיש לרכיבה, תחילה נצפין לכיוון העיירה הציורית- מוצבו, נטייל בין הבקתות המקומיות ונהנה מהמאכלים המקומיים של תושבי צפון יוון.

לקראת הערב נגיע למטאורה הידועה בזכות המנזרים התלויים על הרי הבזלת. מטאורה הינה אחת משבעת פלאי תבל, היופי והעוצמה, המשתקפים למול עינינו הן בלתי ניתנים להבנה. בלילה נישן אל מרגלות ההרים במלונות מפוארים עם נוף מטריף.

יום רביעי:

נתחיל את היום הרביעי בטיול שלנו ברכיבה בזריחה לכיוון הרי מטאורה, מראה המנזרים בשעת הזריחה הוא דבר הנחקק היטב בראש לשנים רבות.

משם נצא לרכיבה בכבישים הררים משוגעים לכיוון העיירה קרפניסי, עיירת הסקי המוכרת גם כבירת הצפון. נעבור בדרך בכנסייה השוקעת ונרכב בין אגמים ויערות במגמרת רכיבה דרומית. בערב נגיע למלון הכי מיוחד בכל האיזור ובערב נצא לטברנה מקומית אשר ארבעה דורות של נשים עובדות בה ומבשלות, וכל קדירת תבשיל בטעם ייחודי.

יום חמישי:

את היום החמישי בטיול שלנו נתחיל בנוף פראי מבין סבכי היער. נקשיב לציוצי הציפורים ונשמע את פכפוך המים בנחל החוצה את גן המלון, נעלה על ציודים אחרי ארוחת בוקר דשנה, נרכב דרומה לכיוון אתונה היפה, נמשיך ברכיבה ונעבור את קאמינה וורלה, עיר הקייט והנופש של אזרחי יוון ונדרים משם בכבישים המיוחדים לאתונה.

בשעות אחר הצהריים נגיע אל משרדי חברת האופנועים שלנו נחזיר את הכלים, ניפרד מהצוות והחברים ונתארגן כל אחד לטיסתו חזרה לארץ.

 

 

יצירת קשר:

חברת צ'יף ריידרס שומרת את הזכות לשנות את מסלולי הטיול לפי שיקוליו המקצועיים של המדריך בשל אילוצים והנחיות: שינויים במזג האוויר, דרכים חסומות / מסוכנות / הנחיות מקומיות וכו'.

לפרטים נוספים והרשמה: 058-7922798