טיול אופנועים ברומניה

טיול אופנועים ברומניה

6 ימים, 5 לילות

חודשי הטיול: יוני- ספטמבר

טיול אופנועים ברומניה: 6 ימים, 5 ימי רכיבה מלאים. 

רומניה נחשבת כאחת המדינות היפות והמעניינות במזרח אירופה, חלקה בצפון-מזרח חבל הבלקן שבדרום-מזרח אירופה. היא ידועה בזכות האטרקציות המעניינות שיש בה: נוף מרהיב של ההרים הקרפטיים והאלפים הטרנסילבנים, ערים עתיקות ופולחן תיירותי סביב הרומני המפורסם בעולם: דרקולה. בירתה של רומניה, בוקרשט, היא עדות מרתקת לעידן הקומוניסטי ולרהב שאפיין אותו. יש בה כיכרות, ארמונות והיכלי פאר.

בטיול אופנועים נרכב בכבישים מפותלים בנופים עוצרי נשימה בין נהרות שוצפים לבין יערות עבותים, נאכל כיד המלך מהמטבח המקומי האותנטי ונהנה מהכנסת אורחים כמו שרק הרומנים יודעים להעניק.

גלריית תמונות
סרטון הטיול
תוכנית מסלול

 

יום ראשון: מבוקרשט (Bucharest) לבראשוב (Brasov) – 211 ק"מ.

נתחיל את היום הראשון בטיול שלנו בבוקרשט, עיר הבירה של רומניה המהווה מרכז שלטוני-מדיני, מסחרי, תרבותי, כלכלי ותעשייתי. בוקרשט שוכנת בדרום- מזרח המדינה, בחבל מונטניה (היא ולאכיה), על גדות נהר הדמבוביצה. היא נחשבת כעיר תיירותית בזכות האתרים הייחודיים הרבים שיש בה ובעיקר בגלל שפע מרכזי הקניות וקניון קרפור- הקניון הגדול ביותר באירופה. ניקח את הכלים ונצא ברכיבה בכבישים מפותלים ומעניינים מבוקרשט לכיוון מכרה המלח סלניק פראחובה (Salina Slanic Prahova). אחד מאתרי התיירות החשובים ביותר ברומניה, הוא ידוע בארכיטקטורה הייחודית שלו ובקנה המידה הגדול שלו. משם נמשיך ברכיבה לכיוון בראשוב, עיר במרכז רומניה השוכנת לרגלי ההר טימפה ומוקפת ברכס הקרפטים הדרומיים בחבל ההיסטורי טרנסילבניה. אחר הצהריים נגיע למלון המפנק בבראשוב, נתארגן ונצא לארוחת ערב עשירה.

 

יום שני: מבראשוב (Brasov)  לכיוון טרנספגרשאן (Transfagarasan) – 170 ק"מ.

את היום השני בטיול שלנו נתחיל אחרי ארוחת בוקר עשירה, נתארגן ונצא ברכיבה מבראשוב לכיוון כביש טרנספגרשאן המכונה "הדרך לשמיים", אחד הכבישים הכי יפים באירופה ובעולם. הכביש חוצה את רכס הפאגארש שנמצא בחלק הדרומי של רכס הרי הקרפטים שברומניה ומגיע לגובה של 2,034 מטרים והנופים שבתוכו הם עוצרי נשימה. נמשיך ברכיבה לכיוון טירת בראן-  Castelul Bran, טירה המעוררת יראה מהמאה ה-14, שהייתה בעבר מקום משכנה של משפחת המלוכה ושימשה כנראה השראה לאגדת הרוזן דרקולה. נמשיך ברכיבה בכבישי חוף מרהיבים לכיוון המלון שלנו באזור אגם וידרארו (Vidraru) המהפנט בצבעיו.

 

יום שלישי: מטרנספגרשאן (Transfagarasan)  לכיוון סיביו (Sibiu) – 128 ק"מ.

ביום השלישי נרכב מטרנספגרשאן לכיוון סיביו בכבישים מפותלים ומעניינים המהווים "לונה פארק לאופנוענים", נהנה מהנופים המהפנטים בצבעים ירוקים וכחולים של האגמים והיערות. נגיע לכיוון אגם בליה (Lacul Bâlea) אגם קרחוני הנמצא במרומי הרי פגרש שבמרכז רומניה בגובה של 2034 מטר. בקרבתו מלון הקרח הראשון במזרח אירופה המשקיף לאגם המרהיב. לאחר יום עשיר ברכיבה מהנה ונופים מרהיבים נגיע לעיר שבה נלון, סיביו, אחת מהערים החשובות בטרנסילבניה. מקור שמה של העיר הגיע בעקבות שמו הלטיני של הנהר החוצה את העיר הנקרא צ'יבין.

 

יום רביעי: מסיביו (Sibiu) לכיוון באיה דה פייר (Baia de Fier)- 175 ק"מ.

נפתח את הבוקר של היום הרביעי בטיול שלנו עם קפה איכותי וארוחת בוקר דשנה בנוף מטריף במלון בסיביו, נתארגן ונצא ברכיבה לכיוון באיה דה פייר  (Baia de Fier) נרכב בכבישים מפותלים הסמוכים לאגמי טורקיז מרהיבים ונגיע למלון המפנק שלנו בבאיה דה פייר, נתארגן ונצא לארוחת הערב.

 

יום חמישי: מבאיה דה פייר  (Baia de Fier) לבוקרשט (Bucharest)- 246 ק"מ.

נפתח את בוקר היום החמישי בטיול שלנו בהתרגשות גדולה אחרי אוסף של חוויות: נופים מהפנטים, מאכלים עשירים, מסלולים מגוונים ומוקפדים, מלונות מפנקים וחברים חדשים שהכרנו, נאכל ארוחת בוקר, נלבש את ציוד הרכיבה ונצא ברכיבה חזרה לכיוון בוקרשט. נרכב בגבהי הרים ונשקיף לנופים הייחודיים לצד האגמים הצבעוניים.

בשעות אחר הצהריים, נגיע לבוקרשט למלון מפנק, נתארגן ונצא לארוחת ערב אחרונה עם מסיבת פרידה מהצוות והחברים.

 

יום שישי: חזרה הביתה.

לאחר ארוחת בוקר נתארגן חזרה הביתה כל אחד וטיסתו ונתכנן את הטיול הבא עם צ'יף ריידרס.

 

יצירת קשר:

חברת צ'יף ריידרס שומרת את הזכות לשנות את מסלולי הטיול לפי שיקוליו המקצועיים של המדריך בשל אילוצים והנחיות: שינויים במזג האוויר, דרכים חסומות / מסוכנות / הנחיות מקומיות וכו'.

לפרטים נוספים והרשמה: 058-7922798