טיול אופנועים בפלופונס

טיול אופנועים בפלופונס

4 ימים, 3 לילות

חודשי הטיול: מרץ- נובמבר

חצי האי פלופונס: טיול של 4 ימי רכיבה מלאים!

כשחושבים על יוון חושבים בדרך כלל על איים, אקרופוליס ומוסיקה. אבל יש גם יוון אחרת, מרתקת ומסעירה, אותנטית ופראית.

יוון שסוחפת בריחות חדשים, במראות שאינם מוכרים, באוכל מקומי ונפלא, בחמימות ואהבה מיוחדת מצד תושביה המיוחדים – תושבי ההרים.

יוון של אגמי טורקיז כלואים בין רכסים ופסגות משוננות, יוון של כפרים ציוריים הממוקמים בקרבת מעיין או נחל. יוון של מנזרים מוקפים נופים עוצרי נשימה, הנגלים בפתאומיות לעין המתבונן, מלאים באווירת קודש.

לנו האופנוענים יוון הינו מגרש משחקים בלתי נגמר עם כבישים מפותלים לרוב ונופים עוצרי נשימה!

גלריית תמונות
סרטון הטיול
תוכנית מסלול

יום ראשון: מאתונה (Athens) דרך תעלת קורינתוס, לנאפפליו (Naplio).

ביום הראשון בטיול שלנו נגיע בבוקר למשרדי חברת ההשכרה באתונה, נתארגן על האופנועים ונצא לדרך מאתונה לכיוון נאפפליו  – עיירת נמל בפלופונס שביוון, בחלק הצפוני ביותר של מפרץ ארגוליס.

נאפפליו שימשה כעיר הבירה הראשונה של יוון המודרנית החל משנת 1829 – במהלך מלחמת העצמאות היוונית, ועד 1834.

נרכב בכבישים מפותלים עם נופים ייחודיים ונעבור דרך תעלת קורינתוס המפורסמת- תעלת מים מרהיבה החוצה את מצר היבשה של קורינתוס, ומחברת את המפרץ הסרוני עם מפרץ קורינתוס.

בערב נגיע למלון מפנק בנאפפליו נתארגן ונאכל ארוחת ערב במסעדה מקומית עשירה.

יום שני: מנאפפליו (Naplio) למונמבסיה ((Monemvasia.

ביום השני בטיול שלנו אחרי ארוחת בוקר מפנקת, נעלה על הכלים ונדרים אל העיר העתיקה מונמבסיה שבדרום מזרח פלופונס, אחד מיעדי התיירות המפורסמים של דרום יוון.

מונמבסיה (Monemvasia) ממוקמת על סלע צוק ענק היוצא מהים, והעיר העתיקה שחלקה משוחזרת להפליא בנויה על המצוק. בין סמטאותיה הצרים והציוריים ישנן חנויות, בתי קפה וטברנות יווניות נפלאות משקיפות אל הים.

נמשיך ברכיבה בכבישים מפותלים בכבישי חוף מרהיבים לבין גבהי הרים מטורפים עם יערות עבותים וירוקים, ונגיע לכיוון המלון שלנו במונמבסיה, נתארגן ונצא לארוחת ערב משובחת במסעדה מקומית.

יום שלישי: ממונמבסיה (Monemvasia) לקלמטה (Kalamata).

ביום השלישי בטיול שלנו לאחר השכמה נעימה של קולות הימאים והסירות נרכב ממונומבסיה

לכיוון קלמטה – העיר השנייה בגודלה בחצי אי הפלופונס שבדרום יוון והעיר הגדולה ביותר במחוז פלופונס.

העיר משמשת כבירתה המנהלתית של היחידה האזורית מסיניאה, ומהווה את נמלה הראשי.

נרכב בגבהי הרים לכיוון עיירות ציוריות בכבישים בין יערות עוצמתיים ירוקים ונגיע לקלמטה.

נתארגן לארוחת הערב שבה נחגוג את מסיבת סיום הטיול שלנו בטברנה מקומית עם מיטב מאכלי האזור כיד המלך ונחגוג עד אור הבוקר במוזיקה יוונית משובחת.

יום רביעי: מקלמטה (Kalamata) חזרה לאתונה (Athens).

ביום האחרון בטיול שלנו נרכב בחזרה לאתונה דרך תעלת קורינתוס נמשיך בכבישים עם נופים מדהימים של חופי הים הצלולים והמפרצים העוצמתיים הייחודיים. נגיע לאתונה ונחזיר את האופנועים למשרדי החברה.

אחרי טיול חוויתי עשיר בנופים, צבעים, טברנות, מאכלים ואנשים מדהימים שהכרנו בטיול נתארגן לטיסה שלנו חזרה לארץ ונתכנן את הטיול הבא שלנו עם צ'יף ריידרס.

יצירת קשר:

חברת צ'יף ריידרס שומרת את הזכות לשנות את מסלולי הטיול לפי שיקוליו המקצועיים של המדריך בשל אילוצים והנחיות: שינויים במזג האוויר, דרכים חסומות / מסוכנות / הנחיות מקומיות וכו'.

לפרטים נוספים והרשמה: 058-7922798