טיול ג'יפים במרוקו

טיול ג'יפים במרוקו

9 ימים, 8 לילות

חודשי הטיול: ספטמבר- אפריל

ג'יפים מפוארים ומפנקים בנהיגה עצמית.

פנטזיה מדברית במרוקו- מרוקו, ארץ יפהפייה הממוקמת בצפונה של יבשת אפריקה. דוברי הערבית קוראים לה “אל-מגרב אל- אקסה” – ‘הארץ בקצה המערב’. מרוקו שימשה לאורך מאות שנים כגשר בין יבשות אירופה ואפריקה. הארץ משלבת מיסטיקה, אומנות, ותרבות עשירה. המדינה משתרעת מחופיו החמימים של הים התיכון דרך המדבריות הלוהטים של סהרה ועד להרי האטלס הנישאים לגובה רב. השווקים הססגוניים, האתרים הארכיאולוגיים המרתקים, ההיסטוריה הייחודית, והאווירה שכאילו לקוחה מסיפורי ערב הופכים את מרוקו לארץ אקזוטית ומסתורית המושכת אליה תיירים רבים.

טיולי ג'יפים במרוקו – חוויה מרגשת של מראות, צבעים, ריחות וטעמים!

מסלולי הטיול בטיולי הג'יפים הם מסלולים משולבים: נסיעה גם בשטח וגם בכביש, אך רוב הנסיעה היא בכבישים מפותלים בין כפרים ועיירות ציוריות. 

גלריית תמונות
סרטון הטיול
תוכנית מסלול

יום ראשון: מרקש-קזבלנקה

את היום הראשון בטיול שלנו נתחיל בנסיעה לקזבלנקה – ונצא לסיור בעיר. נבקר במסגד הגדול שקרוי על שם המלך חסן השני, נבקר בכיכר האומות, בערב נצא לטיילת ואזור הבילויים של קזבלנקה עין דייב.
נסיים את היום במלון מפנק בעיר.

יום שני: קזבלנקה – רבאט – טנג'יר

לאחר ארוחת בוקר נתארגן לנסיעה צפונה בכביש החוף לאורכו של הים האטלנטי עד הגיענו לרבאט עיר הבירה. נסייר בעיר על כל אתריה היפים והחשובים, רחבת ארמון המלך, המוזוליאום הלאומי, מבצר אודייה,סיור רגלי בסמטאות המבצר, ניסע בשדרות הרחבות והמדיניות של עיר הבירה. נמשיך בנסיעה צפונה לאורך הים האטלנטי, נחצה את עיירות החוף מולאי באסלאם, לראצ׳ה עד הגיענו לעיר הנמל טנג'יר שבה נלון.

יום שלישי: טנג'יר-שפשוואן

לאחר ארוחת הבוקר נבצע סיור יפה בעיר ונצא בנסיעה מזרחה לעיירה הייחודית והציורית שפשוואן בירת הרי הריף. נגיע בשעות הצהריים ונצא לסייר בין סמטאות הלובן הבוהקות והכחולות שהקנו לעיר הכחולה את יופייה. בערב נצא לרחבת המצודה המוקפת בתי הקפה ומסעדות, נלון בשפשוואן.

יום רביעי: שפשוואן – פס

עם בוקר נצא דרומה לכיוון העיר הגדולה והמיוחדת פס. נגיע לעיירה מולאי יעקוב הברברי ובהתאם לקצב הנסיעה ולוחות הזמנים נקיים סיורים באיזור משם נמשיך לעיר פס בה נלון.

יום חמישי: מידלת

לאחר סיור בעיר נעזוב את פס המיוחדת ונצא מוקדם דרך כפר ברברי בהליל (Bhalil) שפרושו "הקסם של הלילה". חלק מבתי הכפר בנויים בתוך מערה ונמצאים בסמוך לבתים רגילים ונראים דומים, שם אנשים עוברים ברחובות בעבודות יד פשוטות בעיקר בייצור ה jelba – כפתורי הכפתן וייצור חוטי המשי. משם נמשיך דרומה דרך יערות הארזים של מישליפן שבאטלס התיכון לביקור בעיר איפרן הנקראת גם "שוויץ של מרוקו" המזכירה ערים באירופה. נמשיך דרך קו המדבר לעיירה מידלת בה נלון.

יום שישי: מידלת – מרזוגה- מדבר סהרה

לאחר ארוחת בוקר נדרים לכיוון מרזוגה, נחצה את העיירות ריש, ראשדיה, ארפוד, נהנה מנופי ערוצי נהר הזיז ומאגרי המים הרבים שילווה אותנו לאורך הדרך. בסוף היום נגיע אל עיר המידבר מרזוגה השוכנת בלב נווה המדבר תאפלילת, הגובלת בגבול עם אלג'יר, נחצפת אל עבר השקיעה היפה בשמש היורדת על גבעות הזהב מרזוגה נהיה במרכז הסהרה על כל היופי המטורף והשקט שלה, לנים במרזוגה.

יום שביעי: דיונות מרזוגה עמק הטודרה

השכם בבוקר נצא מערבה לאורך מדבר הסהרה במדרגות הדרומיים של הרי האטלס לקניון הטודרה המרהיב דרך אלף הקסבות. הדרך נקראת מן הקבות שנראה לאורך הדרך. לנים בטנריר. ניסע בדיונות הסהרה עם הג'יפים המפוארים שלנו ונחווה חווית נהיגה עוצמתית הקיימת רק במדבר סהרה הענקי.

יום שמיני: עמק הטודרה – טינריר-קלעה אל מגונה – מווארזאזאת למרקש

לאחר ארוחת בוקר נמשיך מערבה במדבר הסהרה, בדרך 1000 הקסבות. נחצה את טינריר, ממנה הגיעו יהודים רבים לישראל. נחצה את עמק הדאדס ונתפעל מהמראות המיוחדים של הבתים. נגיע לפנות ערב לעיר המידבר ווארזאזאת בירת הסרטים של מרוקו. נחצה את העיר קלה אל מגונה שידועה בפרחי הוורדים הרבים שיש בה ובכלל זה הוורד הפרטי. נחנה ונהנה מתעשיית פרחי הוורדים ובתי המסחר הרבים. לעת ערב נגיע לעיר המדבר הגדולה והמתפתחת ווארזאזאת בה נלון.

יום תשיעי: עמק הטודרה – טינריר-קלעה אל מגונה – וארזאזאת

נסיעה בבוקר לקסבת איט בינאידו הנחשבת לקסבה המרהיבה והמרשימה במרוקו והוכרה על ידי אונסק"ו כאתר שימור – בקסבה זו צולמו סרטים רבים- עשרת הדברות, גלדיאטור, לורנס איש ערב ועוד. נסיעה במעבר הראשי והגבוה של הרי האטלס לאט ובזהירות, נחצה את הרי האטלס המדהימים במעבר טיצ'קה, אחד מבין שני המעברים הקיימים. נטפס מעלה עד לגובה של כ-2500 מ׳ ונרד במדרונות הצפוניים של הרי האטלס ונגלוש לעיר הברברים מרקש, שם יסתיים לו הטיול היפה שלנו.

יצירת קשר:

חברת צ'יף ריידרס שומרת את הזכות לשנות את מסלולי הטיול לפי שיקוליו המקצועיים של המדריך בשל אילוצים והנחיות: שינויים במזג האוויר, דרכים חסומות / מסוכנות / הנחיות מקומיות וכו'.

לפרטים נוספים והרשמה: 058-7922798