טיול אופנועים בצפון איטליה- דולומיטים

טיול אופנועים בצפון איטליה- דולומיטים

8 ימים, 7 לילות

חודשי הטיול: מאי- ספטמבר

טיול אופנועים בדולומיטים

טיול המהווה רכיבה ב"פאסים" היפים והמהנים בעולם. ה"פאסים" הם מעברי כביש המתפתלים בעיקולים איינסופיים המושכים אליהם רוכבים מכל קצוות העולם. בטיול אופנועים במושב האוכף אנו נחשף לנופים, מקומות וחוויות שלא היינו מגיעים אליהם סתם כך באוטובוס או ברכב. במסלולי הטיול נעבור דרך אגמים יפים, הרים עוצמתיים עם יערות עבותים, נרכב בדרכים קסומות שיעלו חיוך רחב על פניו של כל רוכב. וכמובן גולת הכותרת של הטיול הפאס שמכונה כ "לונה פארק לאופנוענים" מעבר סטלביו, המעבר המפורסם בעולם עם סרפטינות מטורפות ועוצמתיות שכל אופנוען חולם להגיע אליהם.

גלריית תמונות
סרטון הטיול
תוכנית מסלול

יום ראשון : ממילאנו (Milano) לכיוון סטרזה (Stresa). 135 ק"מ.
נתחיל את היום הראשון בטיול שלנו במילאנו. מילאנו היא עיר ראשית בצפון איטליה ובירת מחוז לומברדיה. מילאנו מהווה מרכז תחבורתי חשוב, היא מהווה שער לצרפת, לשוויץ ולהרי האלפים. כמו כן היא מהווה מרכז אופנה ותרבות חשוב באירופה כולה. בעיר עוברים הנהרות: אולונה, למברו וסווסו. וחוצות את העיר גם תעלות מלאכותיות. ממילאנו ניקח את הכלים החדישים שלנו ונתחיל ברכיבה לכיוון עיירת אורטה סן ג'יוליו, עיירה הממוקמת על שפת אגם אורטה. נרכב על גדות האגם המרהיב לכיוון
המפל העוצמתי Cascata del Pescone, המשתלב בנופים צבעוניים וירוקים של המדשאות והעצים שלצידו. נרכב בכבישים כייפים ומפותלים לכיוון סטרזה, עיר הממוקמת על חופי אגם מאג'ורה בנפת ורבנו- קוזיו- אוסולה במחוז פיימונטה בצפון איטליה. מיקום העיר משמש כתחנת מעבר באמצעות הכבישים ופסי הרכבת למעבר סימפלון. לנים בסטרזה.

 

 

יום שני: מסטרזה (Stresa). לסנט מוריץ (Sankt Moritz). 231 ק"מ.
נתחיל את הבוקר של היום השני בטיול שלנו אחרי ארוחת בוקר עשירה ומפנקת, נתארגן על הכלים ונצא מכיוון סטרזה לאגם לוגאנו- הידוע גם בשם סרסיו, הוא אגם גדול השייך בחלקו לאיטליה ובחלקו השני לשוויץ, נמצא בין שני רכסים של האלפים, האגם משקיף אל גבעות ירוקות עם צמחיה רבה, אוויר צלול, יש באזור מגוון בתי קפה איטלקיים באווירה ביתית וחנויות. נמשיך ברכיבה דרך כבישים מפותלים המקבילים לאגמים מרהיבים, לכיוון סנט מוריץ, עיירת נופש מהוותיקות והיוקרתיות ביותר בעמק אנגדין בשוויץ. הודות למיקומה הגאוגרפי התושבים נהנים מיותר 300 ימי שמש בשנה.
לנים בסנט מוריץ.

יום שלישי: מסנט מוריץ ( Sankt Moritz) לכיוון מראנו (Merano). 220 ק"מ.
נתחיל את הבוקר ברכיבה מסנט מוריץ לכיוון גולת הכותרת של הטיול, רכיבה במעבר הסטלביו, המעבר המפורסם ביותר בעולם. מעבר הסטלביו הוא מעבר הרים בגובה של 2,758 מטר ברכס הרי הדולומיטים. הוא המעבר הגבוה ביותר באיטליה והוא מחבר בין העיירות בורמיו ופראטו ועובר בשטח הפארק הלאומי סטלביו. חשיבותו העיקרית כיום היא כאתר לפעילות ספורטיבית ומוטורית והוא הוכתר ככביש המהנה ביותר בעולם לנהיגה.
יום של רכיבה טכנית הרבה פאסים, סרפטינות, "לונה פארק" לאופנוענים, לאחר מסלול מטריף לצד נופים ירוקים נגיע למראנו, עיר באיטליה. מראנו ידועה בעיקר בשל המרחצאות החמים שלה והיא שוכנת בתוך שקע המוקף בהרים המתנשאים עד לגובה של 3,335 מטרים מעל פני הים. יש בה אתרים וכנסיות עתיקות מיימי הביינים. לנים במראנו.

יום רביעי: ממראנו (Merano) לבולצאנו (Bolzano). 186 ק"מ.
המסלול של היום הרביעי שלנו הוא מסלול מעגלי. יוצאים ממיראנו לכיוון בולצאנו. נרכב בכבישים מפותלים המעלים חיוך על פניו של כל אופנוען אמיתי, לצד נופים ירוקים וכבישי חוף לכיוון בולצאנו, עיר בנפת דרום טירול, באיטליה. מבני העיר מייצגים שילוב בין בנייה איטלקית לבנייה אוסטרית באופייה. בעיר יש אתרי תיירות רבים המושכים אליה בכל שנה תיירים רבים.

יום חמישי: מבולצאנו (Bolzano) לבלונו (belluno). 250 ק"מ.
נתחיל את הבוקר של היום החמישי בטיול שלנו ברכיבה מבולצאנו דרך כבישים עם פאסים מדהימים, יערות עבותים וירוקים לצד אגמים צלולים לכיוון בלונו- נפה במחוז ונטו באיטליה. מרכז העיר מציג אדריכלות מגוונת של תקופות שונות, בסבך הסימטאות יש נקודות נוף מדהימות וכנסיות המומלצות לביקור. לנים בבלונו.

 

יום שישי: מבלונו (belluno) לכיוון פסקיירה דל גארדה (Peschiera del Garda). 274 ק"מ.
ביום השישי בטיול שלנו נרכב מבלונו בכבישים עם המון סרפטינות מהנות לצד לערים ייחודיות לכיוון אגם גארדה, האגם הגדול ביותר באיטליה הממוקם למרגלות הרי האלפים. האגם הוא אחד מהמקומות התיירותים ביותר וסביבו עיירות ציוריות, נופים עם תצפיות וכבישי חוף מדהימים, פארקים מעניינים ואתרי תיירות ייחודיים.
נלון בפסקיירה דל גארדה, עיירה על שפת אגם גארדה הנמצאת בנפת ורונה שבמחוז ונטו, בצפון איטליה. העיירה נחשבת תיירותית מאוד יש בה המון מסעדות מקומיות, חופים מרהיבים עם טיילת ומבחר של בתי מלונות איכותיים.

יום שביעי: מפסקיירה דל גארדה ( Peschiera del Garda) ללקו (Lecco). 201 ק"מ.
ביום השביעי לטיול שלנו נצא ברכיבה מפסקיירה דל גארדה לכיוון לקו. נרכב בכבישים הצמודים לאגם איסאו, אגם יפיפה הנמצא באזור ההרים האלפים של לומברדיה, האגם מוקף בעיירות קטנות. באמצע האגם יש אי שניתן להגיע אליו באמצעות שייט.
נמשיך ברכיבה דרך כבישים כייפים ומעניינים לצד נופים ייחודיים לכיוון לקו, עיר בלומברדיה שבצפון איטליה. העיר נמצאת בפינה הדרום מזרחית של אגם קומו. יש בעיר מגוון מסעדות מקומיות עם טעמים ייחודיים, בתי קפה ומקומות בילוי. לנים בלקו.

יום שמיני: מלקו (Lecco) למילאנו (Milano). 155 ק"מ.
נתחיל את הבוקר של היום האחרון לטיול שלנו בארוחת בוקר עשירה, לאחר מכן נתארגן על האופנועים ונצא ליום הרכיבה האחרון בטיול שלנו.
נרכב מלקו לכיוון מילאנו, נרכב לגבהי הרים לצד נופים ירוקים, נעבור דרך אגם קומו- אחד האגמים העמוקים ביותר באירופה. האגם נחשב כיעד תיירותי ופופולרי לנופים ולספא.
נמשיך ברכיבה ונגיע למילאנו. לאחר טיול עשיר בחוויות, עם נופים מרהיבים, רכיבה בכבישים עוצמתיים, המאכלים העשירים המקומיים והחברים החדשים שהכרנו נחזיר את האופנועים במילאנו, נתארגן חזרה לטיסה לארץ ונתחיל לתכנן את הטיול הבא עם צ'יף ריידרס.

יצירת קשר:

חברת צ'יף ריידרס שומרת את הזכות לשנות את מסלולי הטיול לפי שיקוליו המקצועיים של המדריך בשל אילוצים והנחיות: שינויים במזג האוויר, דרכים חסומות / מסוכנות / הנחיות מקומיות וכו'.

לפרטים נוספים והרשמה: 058-7922798